EVIDENTA POPULATIEI -- 0234.317.779 +++ Stare Civila -- 0234.324.248 +++ Centrala Telefonica - Primaria Municipiului ONESTI -- 0234.324.243 +++ Registratura Generala -- 0234.324.243 int.217 +++ Directia Economico-Financiara -- 0234.324.243 int.215 +++ Monitorizare Servicii Publice -- 0234.324.243 int.247 +++ Directia Administrativa -- 0234.312.530 +++ Achizitii Publice -- 0234.317.132 +++ Cadastru si Registru agricol -- 0234.324.243 int.220 +++ Birou Tehnic Investitii -- 0234.326.699 +++ Resurse Umane -- 0234.312.800 +++ Directia Urbanism -- 0234.324.243 int.222 +++ Evidenta populatiei -- 0234.317.779 +++ Impozite si taxe locale -- 0234.324.243 int.213 +++ Accesare Fonduri Europene -- 0234.310.142 +++ IT&C -- 0234.312.538 +++ Baze Sportive -- 0234.312.203 +++ Fond Locativ -- 0234.319.973 +++ Stare Civila -- 0234.324.248 +++ Directia de Asistenta Sociala -- 0234.318.320 +++ Piata, Bazar, Obor -- 0234.314.056 +++ Domeniul public si privat -- 0234.325.031

   

SPCLEP/Evidenta populatiei

 ORGANIZARE Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor din Municipiul Oneşti:

           SPCLEP Oneşti, a fost înfiinţat prin Hotărârea Consiliului Local Oneşti nr. 12 / 31.03.2005, ca serviciu public în subordinea Consiliului Local Oneşti, având ca suport juridic Ordonanţa Guvernului nr. 84 / 2001 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor și Hotărârea Guvernului nr. 2104 / 2004 pentru aprobarea Metodologiei privind criteriile de dimensionare a numărului de funcţii din aparatul serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor, constituirea patrimoniului şi managementul resurselor umane, financiare şi materiale.
   Serviciul s-a constituit prin reorganizarea Biroului de Evidenţă Informatizată a Persoanei Oneşti din subordinea Ministerului Internelor si Reformei Administrative (Ministerul Administraţiei şi Internelor) şi a Compartimentului de Stare Civilă din subordinea Consiliului Local Oneşti
Formulare utile: | Anexa 11 | Anexa 15 | Anexa 18 | Anexa 19 | Procura |

Compartimentul de Evidenţă a Persoanelor          

PROGRAMUL DE LUCRU CU PUBLICUL:      

      LUNI, MARTI, JOI            8.30 – 16.30  - primiri / eliberări

MIERCURI             8.30 – 18.30  - primiri / eliberări

VINERI                  8.30 – 12.30  - primiri / eliberări

                  12.30 – 16.30   eliberări  

 

PROGRAMUL DE AUDIENŢE, Şef Serviciu      MIERCURI   09.00 – 11.00

 


IMPORTANT!

                Se restricționează, în perioada 01.08-17.08.2020, accesul cetățenilor în cadrul Serviciului de Evidență a Persoanelor Onești, la recomandarea D.E.P.A.B.D. București, în contextul existenței virusului  COVID-19.

                 Se vor rezolva cererile depuse de persoanele care vor justifica necesitatea obținerii documentelor de evidență și stare civilă. Solicitanții se vor programa telefonic, de luni până joi în intervalul orar 830 ↔1600 și vineri între 0900 ↔1200 astfel:

  • programări evidența persoanelor la nr. de telefon: 0234.317779
  • programări stare civilă la nr. de telefon: 0234.324243 (centrala primăriei), 0729.992690, cât și prin -Mail la adresa:  Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.

             Programul de lucru se va desfășura în baza programărilor telefonice cât și prin e-Mail , de luni până joi, în intervalul 0830 ↔1200, 1300 ↔1600, și vineri 0830 ↔1230.

In functie de evolutia situatiei la nivel national, se va reveni la programul normal de lucru cu publicul!

mulțumim pentru înțelegere!


DATE DE CONTACT:

Conducerea Serviciului şi Compartimentul de Evidenţă a Persoanelor :
Sediul: Oneşti, B-dul Oituz nr. 17 Corpul C
Tel: 0234.317778  Fax: 0234.317777
e-Mail:  Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.


 | Documente necesare | Informatii generale | Declaratii Casatorie |

Compartimentul  Stare Civilă

         

               PROGRAMUL DE LUCRU CU PUBLICUL: 

>> Primiri și  Eliberări acte:    LUNI, MARTI, JOI              8.00 – 14.00
                                                     MIERCURI                   8.00 – 16.00
                                                       VINERI:                      8.00 – 12.30

 

>> Înregistrări decese:            LUNI, MARTI, JOI             8.00 – 15.30
                                                       
MIERCURI                   8.00 – 16.00
                                                       
  VINERI:                     8.00 – 13.30

 

Sediul: Oneşti,  B-dul Oituz nr. 17 Corpul B

Tel: 0234.324248 Fax: 0234.317777, 0234.324248
e-MailAceastă adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.


 

Documente necesare |

Paşapoarte                                      

                               

Începând cu data 02.10.2018, se redeschide Punctul de lucru de la Onești, B-dul Oituz nr. 17, Corpul C, având program de lucru cu publicul pentru primiri cereri și eliberări pașapoarte simple electronice, în fiecare zi lucrătoare de marți, între orele 10.00-15.00.

 

            Primirea cererilor se face doar pe baza programărilor online, la adresa https://epasapoarte.ro/

 

            Cererile pentru eliberarea paşapoartelor simple temporare(valabilitate 1 an) și cererile pentru eliberarea pașapoartelor simple temporare/electronice cu mențiunea statului de domiciliu (CRDS), se depun doar la Serviciul Public Comunitar pentru Eliberarea și Evidența Pașapoartelor Simple Bacău.  Pentru informații suplimentare, accesați https://bc.prefectura.mai.gov.ro/pasapoarte/ 

 

ANUNȚ IMPORTANT!  În lunile IUNIE - SEPTEMBRIE,

Punctul de lucru de la ONEȘTI  își  SUSPENDĂ activitatea.

 


Permise de conducere şi Certificate înmatriculare auto

 In prezent, cererile pentru preschimbarea permiselor şi a certificatelor de înmatriculare se depun doar le Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor Bacău,  detalii la: http://www.prefecturabacau.ro/?page_id=19 .

 


Noutăți

                                                                                                               | Ghid de informare |

             În întâmpinarea nevoii cetăţenilor de a fi informaţi cu privire la acţiunile şi autorităţile statului, urmărind facilitarea accesului la informaţie, creşterea gradului de încredere şi reducerea corupţiei birocratice şi administrative, Direcţia Generală Anticorupţie a realizat un Ghid de informare pentru cetăţeni în relaţia cu structurile M.A.I.  

 

 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează