DPCLEP/Evidenta populatiei
ORGANIZARE Direcția Publica Comunitara Locala de Evidenţă a Persoanelor din Municipiul Oneşti:
Direcția s-a constituit prin reorganizarea Biroului de Evidenţă Informatizată a Persoanei Oneşti din subordinea Ministerului Internelor si Reformei Administrative (Ministerul Administraţiei şi Internelor) şi a Compartimentului de Stare Civilă din subordinea Consiliului Local Oneşti
Compartimentul de Evidenţă a Persoanelor
PROGRAMUL DE LUCRU CU PUBLICUL:
LUNI, MARTI, JOI si VINERI 0830 – 1630
MIERCURI 0830 – 1830
PROGRAM de AUDIENȚE, Director executiv, MIERCURI 900 – 1100
IMPORTANT!
Prin norma instituită de Ordonanța de urgență a Guvernului nr.97/2005, republicată, legiuitorul a stabilit că termenul pentru soluționarea cererilor pentru eliberarea unui act de identitate este până la 30 de zile, acesta putând fi prelungit cu cel mult 15 zile de către Seful Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor.
- La nivelul DPCLEP Onești s-a stabilit un termen de 10 zile calendaristice necesare pentru eliberarea unui act de identitate.
- Dacă cetățeanul se află intr-o situație deosebită ce poate justifica solicitarea eliberării actului de identitate într-un termen mai scurt decât cel stabilit la nivelul serviciului (ex : motive medicale, deplasare urgentă în altă localitate sau în alt stat, susținerea unor concursuri de admitere sau examene, efectuarea unor operațiuni notariale/bancare/poștale, etc.), acesta se poate adresa șefului serviciului sau înlocuitorului acestuia, care va analiza și va dispune după caz, măsuri pentru soluționarea în timp util a cererii acestuia.
DATE DE CONTACT:
Conducerea Serviciului şi Compartimentul de Evidenţă a Persoanelor :
Sediul: Oneşti, B-dul Oituz nr. 17 Corpul C
Tel: 0234.317779 Fax: 0234.317777
e-Mail:
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Biroul Stare Civilă
Programul de lucru cu publicul:
luni - joi în intervalul orar 7.30 – 14.00 și vineri 07.30-13.00.
Pentru cazuri deosebite (decese, nasteri, etc):
programul de lucru se va desfasura luni - joi 7.30 - 16.00 si vineri 7.30 - 13.00
Tel: 0234.317779 Fax: 0234.324248
e-Mail:
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Paşapoarte
Cererile pentru pasapoarte simple electronice se depun la punctul de lucru de la Onești, B-dul Oituz nr. 17, Corpul C, în baza programarii online pe site-ul prefecturii Bacau în ziua și ora rezervată.
Cererile pentru eliberarea paşapoartelor simple temporare(valabilitate 1 an) și cererile pentru eliberarea pașapoartelor simple temporare/electronice cu mențiunea statului de domiciliu (CRDS), se depun doar la Serviciul Public Comunitar pentru Eliberarea și Evidența Pașapoartelor Simple Bacău. Pentru informații suplimentare, accesați https://bc.prefectura.mai.gov.ro
În întâmpinarea nevoii cetăţenilor de a fi informaţi cu privire la acţiunile şi autorităţile statului, urmărind facilitarea accesului la informaţie, creşterea gradului de încredere şi reducerea corupţiei birocratice şi administrative, Direcţia Generală Anticorupţie a realizat un Ghid de informare pentru cetăţeni în relaţia cu structurile M.A.I.