Serviciul administrativ 0234 312.530/ +++ Comp. cadastru si registru agricol 0234.317.129/ +++ Serviciul fond locativ 0234 319.973/ +++ Serviciul tehnic 0234 324.243 int 514/ +++ Biroul aprovizionare 0234 317.237/ +++ Serviciul baze sportive 0234 312.203/ +++ Serviciul monitorizare 0234 312.800/ +++ Serviciul IT&C 0234 312.538/ +++ Serviciul tehnic investitii 0234 326.699/ +++ Serviciul resurse umane 0234 312.800/ +++ Dir. urbanism 0234 324.243 int 419/ +++ Dir. economica-financiara 0234 324.243 int 531/ +++ Evidenta populatiei 0234 317.779/ +++ Impozite si taxe 0234 323.830/ +++ Integrare europeana 0234 310.412/ +++ Stare civila 0234 324.248/ +++ Asistenta sociala 0234 318.320/ +++ Piata, bazar, obor 0234 315.056/ +++ Domeniul public si privat 0234 325.031/

SPCLEP/Evidenta populatiei

 ORGANIZARE Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor din Municipiul Oneşti:

           SPCLEP Oneşti, a fost înfiinţat prin Hotărârea Consiliului Local Oneşti nr. 12 / 31.03.2005, ca serviciu public în subordinea Consiliului Local Oneşti, având ca suport juridic Ordonanţa Guvernului nr. 84 / 2001 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor și Hotărârea Guvernului nr. 2104 / 2004 pentru aprobarea Metodologiei privind criteriile de dimensionare a numărului de funcţii din aparatul serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor, constituirea patrimoniului şi managementul resurselor umane, financiare şi materiale.
   Serviciul s-a constituit prin reorganizarea Biroului de Evidenţă Informatizată a Persoanei Oneşti din subordinea Ministerului Internelor si Reformei Administrative (Ministerul Administraţiei şi Internelor) şi a Compartimentului de Stare Civilă din subordinea Consiliului Local Oneşti
Formulare utile: | Anexa 11 | Anexa 15 | Anexa 18 | Anexa 19 |

Compartimentul de Evidenţă a Persoanelor          

PROGRAMUL DE LUCRU CU PUBLICUL:      

      LUNI, MARTI, JOI            8.30 – 16.30  - primiri / eliberări

MIERCURI             8.30 – 18.30  - primiri / eliberări

VINERI                   8.30 – 12.30  - primiri / eliberări

                  12.30 – 16.30   eliberări  

 

PROGRAMUL DE AUDIENŢE, Şef Serviciu      MIERCURI   10.00 – 12.00

 


IMPORTANT!

                Prin norma instituită de Ordonanța de urgență a Guvernului nr.97/2005, republicată,  legiuitorul a stabilit că termenul pentru soluționarea cererilor pentru eliberarea unui act de identitate este până la 30 de zile, acesta putând fi prelungit cu cel mult 15 zile de către șeful serviciului public comunitar local de evidență a persoanelor.

  • Seful S.P.C.L.E.P. Onești, a stabilit la nivelul serviciului un termen de soluționare a cererilor de eliberare a actelor de identitate, de maxim 10 zile calendaristice. Excepție, după caz, fac cererile pentru care sunt necesare verificări suplimentare prevăzute în metodologiile de lucru, termenul de soluționare fiind comunicat cetățeanului, în momentul depunerii cererii.
  • Dacă cetățeanul se află intr-o situație deosebită ce poate justifica solicitarea eliberării actului de identitate într-un termen mai scurt decât cel stabilit la nivelul serviciului (ex : motive medicale, deplasare urgentă în altă localitate sau în alt stat, susținerea unor concursuri de admitere sau examene, efectuarea unor operațiuni notariale/bancare/poștale, etc.), acesta se poate adresa șefului serviciului sau înlocuitorului acestuia, care va analiza și va dispune după caz, măsuri pentru soluționarea în timp util a cererii acestuia. 

DATE DE CONTACT:

Conducerea Serviciului şi Compartimentul de Evidenţă a Persoanelor :
Sediul: Oneşti, B-dul Oituz nr. 17 Corpul C
Tel: 0234.317778  Fax: 0234.317777
e-Mail:  Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.


 | Documente necesare | Informatii generale | Declaratii Casatorie |

Compartimentul  Stare Civilă

PROGRAMUL DE LUCRU CU PUBLICUL:     LUNI, MARTI, JOI                 7.30 – 16.00
                                                                      MIERCURI                       7.30 – 18.30
                                                                       VINERI                           7.30 – 13.30

 Sediul: Oneşti,  B-dul Oituz nr. 17 Corpul B

Tel: 0234.324248 Fax: 0234.317777, 0234.324248
e-MailAceastă adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.


 

  | Documente necesare |

Paşapoarte                                                                     

 Sediul (punct de lucru): Oneşti, B-dul Oituz, nr. 17, Corpul C
Cererile pentru eliberarea pașapoartelor simple electronice se pot depune la S.P.C.L.E.P. Onești, în fiecare zi de MARȚI, între orele 10.00-15.00, sau zilnic la Serviciul paşapoarte (SPCEEPS) Bacău.

 Cererile pentru eliberarea paşapoartelor simple temporare(valabil 1 an), se depun doar la SPCEEPS Bacău, detalii la  http://www.prefecturabacau.ro/?page_id=18.


Permise de conducere şi Certificate înmatriculare auto

 Momentan, cererile pentru preschimbarea permiselor şi a certificatelor de înmatriculare se depun doar le Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor Bacău,  detalii la: http://www.prefecturabacau.ro/?page_id=19 .

 

Noutăți

                                                                                                               | Ghid de informare |

             În întâmpinarea nevoii cetăţenilor de a fi informaţi cu privire la acţiunile şi autorităţile statului, urmărind facilitarea accesului la informaţie, creşterea gradului de încredere şi reducerea corupţiei birocratice şi administrative, Direcţia Generală Anticorupţie a realizat un Ghid de informare pentru cetăţeni în relaţia cu structurile M.A.I.  

 

 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează