SPCLEP/Evidenta populatiei
ORGANIZARE Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor din Municipiul Oneşti:
Serviciul s-a constituit prin reorganizarea Biroului de Evidenţă Informatizată a Persoanei Oneşti din subordinea Ministerului Internelor si Reformei Administrative (Ministerul Administraţiei şi Internelor) şi a Compartimentului de Stare Civilă din subordinea Consiliului Local Oneşti
Compartimentul de Evidenţă a Persoanelor
PROGRAMUL DE LUCRU CU PUBLICUL:
LUNI, MARTI, JOI 830 – 1200 – primiri si eliberări acte de identitate
1300 – 1630 – primiri si eliberări acte de identitate
MIERCURI 830 – 1200 – primiri si eliberări acte de identitate
1300 – 1830 – primiri si eliberări acte de identitate
VINERI 830 – 1200 – primiri si eliberări acte de identitate
1300 – 1630 – eliberări acte de identitate
In intervalul orar 12°° – 13°° are loc igienizarea spațiilor în care se desfășoară activitatea cu publicul, conform art 26 din OUG 70/14.05.2020.
Vă mulțumim pentru înțelegere!
PROGRAM de AUDIENȚE, Șef Serviciu, MIERCURI 900 – 1100
IMPORTANT!
Prin norma instituită de Ordonanța de urgență a Guvernului nr.97/2005, republicată, legiuitorul a stabilit că termenul pentru soluționarea cererilor pentru eliberarea unui act de identitate este până la 30 de zile, acesta putând fi prelungit cu cel mult 15 zile de către Seful Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor.
- Dacă cetățeanul se află intr-o situație deosebită ce poate justifica solicitarea eliberării actului de identitate într-un termen mai scurt decât cel stabilit la nivelul serviciului (ex : motive medicale, deplasare urgentă în altă localitate sau în alt stat, susținerea unor concursuri de admitere sau examene, efectuarea unor operațiuni notariale/bancare/poștale, etc.), acesta se poate adresa șefului serviciului sau înlocuitorului acestuia, care va analiza și va dispune după caz, măsuri pentru soluționarea în timp util a cererii acestuia.
DATE DE CONTACT:
Conducerea Serviciului şi Compartimentul de Evidenţă a Persoanelor :
Sediul: Oneşti, B-dul Oituz nr. 17 Corpul C
Tel: 0234.317778 Fax: 0234.317777
e-Mail:
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
| Documente necesare | Informatii generale | Declaratii Casatorie |
Compartimentul Stare Civilă
PROGRAMUL DE LUCRU CU PUBLICUL:
Se menține accesul restricționat al cetățenilor în cadrul Compartimentului de Stare Civilă Onești cu respectarea tuturor măsurilor obligatorii specifice pentru prevenirea răspândirii virusului SARS-COV 2.
Astfel, programul de lucru cu publicul se va desfășura de luni până joi în intervalul orar 7³° – 15°° (pentru decese 7³°-15³°) și vineri 07³°-13°°.
In intervalul orar 12°° – 13°° are loc igienizarea spațiilor în care se desfășoară activitatea cu publicul, conform art 26 din OUG 70/14.05.2020.
Vă mulțumim pentru înțelegere!
Sediul: Oneşti, B-dul Oituz nr. 17 Corpul B
Tel: 0234.324248 Fax: 0234.317777, 0234.324248
e-Mail:
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Paşapoarte
Începând cu data 02.10.2018, se redeschide Punctul de lucru de la Onești, B-dul Oituz nr. 17, Corpul C, având program de lucru cu publicul pentru primiri cereri și eliberări pașapoarte simple electronice, în fiecare zi lucrătoare de marți, între orele 10.00-15.00.
Primirea cererilor se face doar pe baza programărilor online, la adresa https://epasapoarte.ro/
Cererile pentru eliberarea paşapoartelor simple temporare(valabilitate 1 an) și cererile pentru eliberarea pașapoartelor simple temporare/electronice cu mențiunea statului de domiciliu (CRDS), se depun doar la Serviciul Public Comunitar pentru Eliberarea și Evidența Pașapoartelor Simple Bacău. Pentru informații suplimentare, accesați https://bc.prefectura.mai.gov.ro/pasapoarte/
ANUNȚ IMPORTANT! În lunile IUNIE - SEPTEMBRIE,
Punctul de lucru de la ONEȘTI își SUSPENDĂ activitatea.
Permise de conducere şi Certificate înmatriculare auto
In prezent, cererile pentru preschimbarea permiselor şi a certificatelor de înmatriculare se depun doar le Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor Bacău, detalii la: http://www.prefecturabacau.ro/?page_id=19 .
Noutăți
În întâmpinarea nevoii cetăţenilor de a fi informaţi cu privire la acţiunile şi autorităţile statului, urmărind facilitarea accesului la informaţie, creşterea gradului de încredere şi reducerea corupţiei birocratice şi administrative, Direcţia Generală Anticorupţie a realizat un Ghid de informare pentru cetăţeni în relaţia cu structurile M.A.I.