Evidența populației
ORGANIZARE Direcția Publică Comunitară Locală de Evidenţă a Persoanelor din Municipiul Oneşti:
Direcția s-a constituit prin reorganizarea Biroului de Evidenţă Informatizată a Persoanei Oneşti din subordinea Ministerului Internelor si Reformei Administrative (Ministerul Administraţiei şi Internelor) şi a Compartimentului de Stare Civilă din subordinea Consiliului Local Oneşti
Compartimentul de Evidenţă a Persoanelor
PROGRAMUL DE LUCRU CU PUBLICUL:
LUNI, MARTI, JOI si VINERI 0830 – 1630
MIERCURI 0830 – 1830
PROGRAM de AUDIENȚE, Director executiv, MIERCURI 900 – 1100
IMPORTANT!
Prin norma instituită de Ordonanța de urgență a Guvernului nr.97/2005, republicată, legiuitorul a stabilit că termenul pentru soluționarea cererilor pentru eliberarea unui act de identitate este până la 30 de zile, acesta putând fi prelungit cu cel mult 15 zile de către Seful Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor.
DATE DE CONTACT:
Conducerea Serviciului şi Compartimentul de Evidenţă a Persoanelor :
Sediul: Oneşti, B-dul Oituz nr. 17 Corpul C
Tel: 0234.317779 Fax: 0234.317777
e-Mail: dep@onesti.ro
Serviciul Stare Civilă, Secretariat, Relații cu publicul
Programul de lucru cu publicul:
luni - jvineri în intervalul orar 7.30 – 12.00
Sediul: Oneşti, B-dul Oituz nr. 17 Corpul B
Tel: 0234.317779 Fax: 0234.324248
e-Mail: dep@onesti.ro
Permise și înmatriculări AUTO
Pentru mai multe informații - vezi AICI
În întâmpinarea nevoii cetăţenilor de a fi informaţi cu privire la acţiunile şi autorităţile statului, urmărind facilitarea accesului la informaţie, creşterea gradului de încredere şi reducerea corupţiei birocratice şi administrative, Direcţia Generală Anticorupţie a realizat un Ghid de informare pentru cetăţeni în relaţia cu structurile M.A.I.