Evidența persoanelor - Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor (SPCLEP)
SPCLEP Oneşti, a fost înfiinţat prin Hotărârea Consiliului Local Oneşti nr. 12 din 31.03.2005, ca serviciu public în subordinea Consiliului Local Oneşti, având ca suport juridic Ordonanţa Guvernului nr. 84 / 2001 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor și Hotărârea Guvernului nr. 2104 / 2004 pentru aprobarea Metodologiei privind criteriile de dimensionare a numărului de funcţii din aparatul serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor, constituirea patrimoniului şi managementul resurselor umane, financiare şi materiale, în prezent dimensionarea numarului de functii fiind reglementată de Ordonanța de Urgență nr. 63 din 30.06.2010 pentru modificarea și completarea Legii nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, precum și pentru stabilirea unor măsuri financiare.
Serviciul s-a constituit prin reorganizarea compartimentului de stare civilă din aparatul propriu al consiliilor locale și a formațiunilor locale de evidență a populației din structura Ministerului Administrației și Internelor,
Activitatea de evidenta a persoanelor pentru unitatile administrativ-teritoriale limitrofe, în care nu funcționează astfel de servicii publice comunitare, este asigurata SPCLEP Onești.
Compartimentul de Evidenţă a Persoanelor
PROGRAMUL DE LUCRU CU PUBLICUL:
LUNI, MARTI, JOI si VINERI 0830 – 1630
MIERCURI 0830 – 1830
PROGRAM de AUDIENȚE, Sef serviciu, MIERCURI 900 – 1100
IMPORTANT!
Prin norma instituită de Ordonanța de urgență a Guvernului nr.97/2005, republicată, legiuitorul a stabilit că termenul pentru soluționarea cererilor pentru eliberarea unui act de identitate este până la 30 de zile, acesta putând fi prelungit cu cel mult 15 zile de către Seful Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor.
DATE DE CONTACT:
Conducerea Serviciului şi Compartimentul de Evidenţă a Persoanelor :
Sediul: Oneşti, B-dul Oituz nr. 17 Corpul C
Tel: 0234.317778 Fax: 0234.317777
e-Mail: dep@onesti.ro
Compartimentul Stare Civilă
Programul de lucru cu publicul:
luni - jvineri în intervalul orar 7.30 – 12.00
Sediul: Oneşti, B-dul Oituz nr. 17 Corpul C
Tel: 0234.324 243 , interior 260 - nasteri/decese,
interior 218 - casatorii/transcrieri/eliberare certificate
Fax: 0234.317 777
e-Mail: dep@onesti.ro
Permise și înmatriculări AUTO
Pentru mai multe informații - vezi AICI
În întâmpinarea nevoii cetăţenilor de a fi informaţi cu privire la acţiunile şi autorităţile statului, urmărind facilitarea accesului la informaţie, creşterea gradului de încredere şi reducerea corupţiei birocratice şi administrative, Direcţia Generală Anticorupţie a realizat un Ghid de informare pentru cetăţeni în relaţia cu structurile M.A.I.